carolinatyp

Alla inlägg under juni 2011

Av Carolina ~ - 20 juni 2011 11:04

Tjeeena. (a


Jag har ju sagt att jag inte kommer uppdatera så mycket & det kommer jag inte heller, men jag slänger in ett inlägg nu i alla fall, för jag ska strax hoppa in i duschen. ^^ I helgen ska jag va med bästvän adina hela helgen. Vi kommer ha det totalt awesome! :D


  

130511. <3


Tackhej!


Av Carolina ~ - 14 juni 2011 12:29

Hej!


Jepp. Jag lägger bloggen på is ett tag. Orkar inte blogga, sitter knappt vid datorn längre. Vi får väll se om det komme rett inlägg någon gång ibland, men jag kommer inte alls ha sama uppdatering som förut. Kommer nog tillbaka senare, efter sommaren eller något kanske. Ha d   et så bar så länge! :)



Pusshej!

Av Carolina ~ - 5 juni 2011 18:23

Hej!


Jag skrev ju en lista för April månad, om vilka böcker jag läst, och jag gjorde en likadan för Maj, och börjat på en nu i Juni. Jag lyckades läsa 15 böcker igen, jag läste 16 st, faktiskt. ^^


Dom här läste jag:


Fyndet på havets botten av Bodil Mårtensson

Sommaren före sjuan av Pernilla Gesén

Liv & Lovisa av Emma Granholm

Systrar i jenas - Andra sommaren av Ann Brashares

I gryningen tror jag att mamma ska väcka mig av Christina Wahldén

Språkresan av Mats Berggren

Hata Romeo av Rachael Wing

Kittys spännande sommar av Carolyn Keene

Bryta om av Åsa Anderberg Strollo

Frost av Maggie Stiefvater

Flytande i vatten av Kjetil Johnsen

Darlah av Johan Harstad

Systrar i jeans - Tredje sommaren av Ann Brashares

Om jag stannar av Gayle Forman

Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag av Sara Ohlsson

13 Skäl varför av Jay Asher


Dom flesta var riktigt, riktigt bra!


Pusshej!

Av Carolina ~ - 4 juni 2011 11:52

Hej där. :3


Just nu sitter jag och gör ingenting, har nyss duschat och ska alldeles strax gå ut i det superfina vädret! :D Solen skiner och det är jättevarmt. (y)


Igår var jag som några av er kanske vet i Stockholm med mamma och shoppade loss! (a) Mina pengar är totalslut nu..


Köpte massor. :D Ett rosa-, vitt- och blått randigt linne & två nagellack från Cubus, ett rött- och vitt randigt linne från H&M, två böcker från Åhléns (Simon & Sophie och Var är Alaska?) Ett vitt-, orange- och rosa randigt armband från ett sånt här stånd, skolavslutningskläder (Klänning från Bik Bok, tights från Kappahl) och en bok från Akademibokhandeln. (Summers bok)


En hel massa, jag vet! :D Och självklart träffade jag Adina och hennes mamma där, vi åkte tåg tillsammans dit, vi visste inte ens att dom skulle dit. xd Vi träffades förra året också. :3 Lite kul, haha!


Ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards