carolinatyp

Alla inlägg under maj 2012

Av Carolina ~ - 31 maj 2012 15:43

Hej.


Blir så jävla trött på regnet, och de säger att det ska regna hela veckan? Hoppas, hoppas, hoppas det inte regnar när vi åker till Säfsen, för då blir jag sur. då får vi hålla oss inne i stugorna och mysa ist. ;) *host* Men kollade på yr.no nyss och det ska regna hela tiden.. hoppas på det bästa!


Sitter och kollar på säsong ett av Eva & Adam, det är helt sjukt vad söta de är! Det var så länge sen, hahah. Älskar serien och filmen (Fyra födelsedagar och ett fiasko) är faktiskt bättre än man tror. Det är en klassiker!


Ska med mamma på 'underklädersparty' idag, och det låter väldigt perverst, men w/e. Det är kul att träffa folk, vi ska till Johanna, min kusin. Det är kul att för en gångs skull träffa folk, och de säljer också jättefina smycken.




Älskar Chuck Bass, always.


Vi hörs!  

Av Carolina ~ - 29 maj 2012 17:44

Hejhejhejhej. ;)

Spelas nu: Enrique Iglesias - Do you know?


Dagen idag har varit helt normal, förutom en sak som vi kommer till senare, OMG! I alla fall hade vi idrott på morgonen och vi körde baseboll, fast det är så jävla krångligt att det var många som inte fattade hur man gjorde, men jag fattade faktiskt. Tro det eller ej. Men en sak som jag blir så jävla sur på är folk som står och skrattar/hånar de i det andra laget? Liksom wtf!?  Det är nog det värsta och det mest osportsliga som finns. Det är likadant på träningarna, det finns några as som nästan hånar en när man förlorar, det är så jävla dåligt så det är helt sjukt.


I alla fall, det andra roliga var att.... vi har skrivit packlista till Säfsen på söndag!! OMGOMG. Det är helt sjukt, det är skolavslutning om exakt två veckor och på söndag åker vi på klassresa. Bara två veckor kvar med klassen, helt sjukt! Men det ska bli så jävla kul och herregud vad jag har längtat! När vi va till Skräddartorp förra året var det helt amazing, och nu ska vi åka på en RIKTIGT klassresa och sova i stugor, lol. Så grymt.. Tyvärr blev ju killarna lite besvikna när alla tjejer kommer sova i samma stuga, men men. Jag tror de överlever i alla fall. Det ska bli så kul att vara med klassen, för även om man är där med klassen så blir man en helt annan person utanför skolan. Utanför skolan kan man vara kompisar på ett helt annat sätt. Älskar't.


Är supertaggad!


Kram

Av Carolina ~ - 28 maj 2012 19:06

Hej människor. ;)

Spelas nu: Jason Mraz - I won't give up


Har haft en supervecka förra veckan, med en massa trevliga människor varje dag. (Samma människor varje dag, men trevliga i alla fall) Älskar solen och att vara med ens vänner, det är riktig sommar. Love it. :)


Idag hade vi triathlon, och det var väll okej, men så jävla drygt och inte kul. Dock är det ju alltid kul att vara någon annanstans med klassen, så det var okej. Vi slutade tidigt också! :D Efteråt stack jag, Sandra & Matilda till Willys och köpte godis.. Sen cyklade vi hem. Sandra följde med mig hem och Matilda fortsatte hem till sig. Efterb ett tag åkte vi och mötte Tova och sen åkte vi till Ola och va med honom, Linus & Axel. :) Soft!


Jagälskardig.  


Hörs.

Av Carolina ~ - 22 maj 2012 17:01

Hey! :3

Spelas nu: Rise Against - Hero of war


Jag bloggar väldigt dåligt nu, men jao.  Har  inte så mtcket att skriva om, men självklart kommer jag inte sluta blogga. Dock bloggar jag oftare på http://carolinatyp.tumblr.com/


Gud vad varmt det är och jag älskar det! Det är så skönt och man blir så sjukt glad av det. :D Vi hade idrott idag, och självklart hade jag bara långbyxor med mig, så det blev ju som det blev (varmt alltså) men det var skitkul ändå. Vi spelade fotboll.


Puss på er
 




Av Carolina ~ - 17 maj 2012 10:08

Hello!


Har typ nysst vaknat, ska skriva en snabbis innan jag ska försöka vakna på riktigt städa lite.. Idag är vi lediga, och det kan inte vara bättre! Det är så grymt skönt stt vsrs ledig i 4 dagar + att det här är typ den längsta ledigheten innan sommarlovet.


Imorgon blir det ju som sagt Stockholm, och det ska bli sjukt kul att få shoppa en assa saker man inte behöver! ;) Brukar bli STORA H&M kassar man kommer hem med. Behöver egentligen absolut ingenting, men vem bryr sig? Vill man ha det så köper man det, ok.


Har börjat kolla på Gossip Girl säsong 2, för jag orkade inte titta på ettan. Funderar också om jag ska hoppa till trean. Väntar som tusan till säsong 5 kommer!!! Man ser ju så många gif's på Tumblr att man blir galen när man sitter och undrar vad som har hänt! Längtaaaaaar.


Kyss


Av Carolina ~ - 13 maj 2012 14:24

Dag 8 - Den mest överskattade boken






Direkt  när jag började fundera på vad jag skulle ta för bok, kom Twilight-serien upp i mitt huvud, och, ja. Den är väldigt överskattad. Missta mig inte, jag älskade den till 1000% när jag läste den. Men en sak som gör den väldigt överskattad är att den blir väldigt tjatig. Jag har läst första boken på svenska 4-5 gånger, kanske, och sen läste jag den på engelska. Jag höll på att spy, det varr så uttråkande! En bra bok ska inte bli uttjatad, en bra bok ska man kunna läsa hur många gånger som helst. Det är någonting som förstör Twilight-serien något enormt.



Tänker inte recensera den, så att..

Ovido - Quiz & Flashcards