carolinatyp

Alla inlägg under mars 2011

Av Carolina ~ - 31 mars 2011 14:35

Hejdär! :D


Jag sitter här och funderar över varför jag egentligen är så glad, normal som jag är. Jag är det, verkligen. Jätteglad. Jag trivs verkligen i skolan, folk runtomkring mig är lyckliga, helt enkelt. :D Vi har haft slöjd idag. Jag skulle trycka på syslöjden, och då tryckte jag på dubbeklt tyg, så att det blir på båda sidorna istället för en. :( Självklart tyckte Noel att det var jättekul, fast han hade stått och skrapat papper från tyget för att han hade strykit den för mycket. ._. Ska spela Sims 2 nu. :3

Pusshej!

Av Carolina ~ - 29 mars 2011 15:57

 

 


 



Av Carolina ~ - 28 mars 2011 16:41

Hejhopp!


Tänkte skriva lite om en bok jag verkligen rekomenderar! :D


  


"Flickan Anne Frank" är en bok, skriven av Melissa Müller, är en biografi om Anne Frank, en flicka som levde 1929 - 1945 och förde dagbok under 2:a världskriget, en dagbok som hennes pappa publicerade när han kom tillbaka efter kriget. "Flickan Anne Frank" handlar om hela hennes liv. Från hennes födsel, barndom, till dom gömde sig och fördes till Auschwitz och Bergen - Belsen. Det är en jätte bra bok, med ett efterord av Miep Gies, som var en av dom som hjälpte dom, gav dom mat och sådant när dom var gömda. Verkligen läsvärd om man är intresserad av 2:a världskriget/Förintelsen.


Tackhej!

Av Carolina ~ - 27 mars 2011 18:28

Hello!


som sagt har jag ju blivit "sjuk" och det inte precis blivit bättre, jag kommer säkert bli jätteförkyld inom några dagar, urk! Jag & Jonathan har nyss ätit popcorn och tittat på "Den fantastiska fyran och silver surfaren/The fantastic four - Rise of the silver surfer". Den var ganska bra, men har sett den förut, så aa. :p Ska alldeles strax spela mitt älskade sims 2. :3 Och jag hoppas, hoppas verkligen att jag får gå till skolan på måndag, hatar att missa saker ju. D: Jag älskar mitt sims, är förälskad i familjen jag har nu. <3 Eheheheh,


puss!

Av Carolina ~ - 27 mars 2011 18:24

 


Erkänn att det är dom mest awesome skorna ni någonsin har sett!?!? ÄLSKA!


Pusshej! ^^

Av Carolina ~ - 26 mars 2011 15:11

Hej.


Är inte på humör nu, är typ sjuk. Förkyld!?!? :( Usch usch. Mamma sa så sent som igår att det var konstigt att jag inte hade blivit riktigt förkyld än. Igår gick jag till uh trots att jag var skittrött och kände mig som ett as. Det var ganska roligt faktiskt, och det får man väll tacka Tova, Alice, Tilda & Totte för. :3 Jag sov hos min faster i moraby igår till idag och just nu sitter jag och läser en massa bloggar.


Ni borde kolla:

www.Jenniferalissa.bloggplatsen.se / Jennifer

www.Lindstyle.bloggplatsen.se / Linda

www.Thatsmyliiife.blogg.se / Emelie

www.Fotografgina.blogg.se / Gina

www.Neverendingstory.devote.se / Caroline


Följ & kommentera alla fyra vettja. :) Idag ska jag bara ta det lugnt och jag ska inte bli så sjuk så jag inte kan gå till skolan på måndag, hm. Igår skulle jag kolla på Let's Dance, men jag sov typ igenom alla danserna, och när dom väl sa vem som vann var det väldigt jobbigt och hålla ögonen öppna, haha. somnade direkt jag la mig. :p


Ha en super bra dag!

Av Carolina ~ - 24 mars 2011 17:10

Hejhopp.


Idag fick jag tillbakam mitt schweiz-läxförhör, med 24,5/25 poäng, blev skitsur då, lixom 0,5 poäng! :(:( Aja, spelade sims nyss, har inte gjort det på aslänge. ^^ AWESOME! Eftersom mamma fyllde år i måndags ska jag nog gå upp nu, för vi har besök, men aa. Orkar inte. Eheh. I morgon blir det att dra till Moraby efter skola, till faster & sova där. Och så är det ju fredag också! :D Vi får se om det blir uh i morgon, man vill ju inte missa Let's Dance finalen. :3 Och så vill jag säga, att _alla_ skola kolla Emelie's blogg www.thatsmyliiife.blogg.se, för hon har en frågestund.


Ha en bra dag! 

Av Carolina ~ - 23 mars 2011 17:14

Hej.


Carro är happy_chey idag. Vet inte varför, det har inte ens varit fin väder idag. :( Men Amada var här typ nyss! :D Vi var typ ute och gick hela eftermiddagen, fast det var apkalt. D: Vi hade iaf skitkul, nu heter jag inte bara Carro Kråkan, utan Carro Kråkan Krocus också. ._. Idag har vi haft ännu ett nationelltprov, matteprov. Det gick riktigt bra egentligen, men jag hade så ont i huvudet. :c Det var lite smått kaos på skolan idag, för att polisbilen var dä för någon hade ringt polisen för att en lärare hade typ gjort något, men jag tror inte så mycket på det. ;p Bra dag idag ändå!

Kommentera bby. ;)

Pusshej!

Ovido - Quiz & Flashcards