carolinatyp

Alla inlägg under december 2011

Av Carolina ~ - 31 december 2011 15:56

Gott nytt år allihopa!

Av Carolina ~ - 29 december 2011 22:05

Hej!

Spelas nu: Miley Cyrus - When I look at you


Är hos min kära faster nu och ska väll snart gå och lägga mig. :3 Vi har haft lite mys och ätit chips & tittat på film. Det blev The Last Song och En Dag. Riktigt bra filmer, men The Last Song var helt klart bäst! Den borde ni verkligen se om ni inte har sett den, Miley Cyrus spelar jättebra! :)


För övrigt har jag haft en ganska off dag, har plockat med mina julklappar & så. :p


Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och tänker lite. Det finns så mycket att fundera på, haha. Som t.ex att vissa saker kommer man aldrig över trots att det har gått över ett år. Men jag överlever, trots allt & tur är väll det. ;) 


Godnatt.

Av Carolina ~ - 27 december 2011 19:48

Hej! :)


Har varit på Kupolen på mellandagsrean med Ida idag! Så kul att träffa henne, det var så sjukt länge sen. :3 Även fast vi gick där i ungefär tre och en halv timme så köpte jag bara ett par örhängen. 20 kr på Ur och Pen. :p


Har legat och tittat på Gossip Girl resten av dagen, så sjukt bra och spännande! Vilka människor det finns, haha. Har slappat i flera dagar nu, ändå är jag skit trött. Men det känns skönt att inte göra någonting, jag orkar inte tänka atm.


      


Hörs.

Av Carolina ~ - 24 december 2011 14:12

Hej!


Idag är det Julafton, God Jul allesammans! :3 Farfar har nyss varit här och ätit jullunch med oss. :) Om 45 minuter är det Kalle Anka och sen bär det av mot min moster och kusinerna! ^^ Älskar Julen, och den här blir nog super. I morgon ska vi till min farmor och sen på Annandagen blir det att åka till min faster. Fullt upp hela julen alltså! (a)


Bloggar nog i morgon,


See u. ;)

Av Carolina ~ - 23 december 2011 11:13


"Each & every person, not only in this square, but also watching

around the world who will see this film and who've followed

these films over the past ten years will carry this story with

them for the rest of their lives." - Daniel Radcliffe.

Av Carolina ~ - 22 december 2011 20:21

Hejhej! :)


Var på Kupolen nyss och kollade på Idol gänget - Robin, Amanda P, Molly & André! :3 Superkul att se, även fast vi stod och väntade i typ 40 minuter och sen spelade dom i kanske 20 minuter. ._. Men jaja, jag träffade/såg en massa trevligt folk, så roligt att träffa folk man inte ser så ofta. :) Och snart är det Julafton, det är helt sjukt! :o Höstterminen har gått skitfort och nu är det bara ett halvår kvar i sexan.. Usch! :(


Tror dom väntar på mig vid tvn nu,


puss. ♥

Av Carolina ~ - 21 december 2011 20:02

Av Carolina ~ - 21 december 2011 19:51

Hej där ute! :D


Igår tog vi in granen & pyntade den, så sjukt mysigt! Så nu står den där med kulor & glitter och allt. ;) Älskar julgranar, men skulle helst av allt vilja ha ett hus med högt i tak så att man kan ha en STOR gran, typ jättestor. :3 Det är mysigt det!


Och idag börjar vårat efterlängtade jullov! Gud vad skönt det är att äntligen vara befriad. ._. Alltså, jag gillar skolan och den är oftast superkul, men efter en hel termin vill man ju ha lite ledigt. :p Det ska bli så skönt att bara gå hemma och göra ingenting eller va med lite vänner. :)


Ha det bra!


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards