carolinatyp

Alla inlägg under mars 2012

Av Carolina ~ - 31 mars 2012 11:21

BIO IKVÄLL!


   

Av Carolina ~ - 29 mars 2012 15:53

Hej där! ;)

Spelas nu: Cody Simpson ft. Flo Rida -  iYiYi


Har setat här nere ett tag nu, det är så skönt att sitta själv. :) Men jag blir helt ndjgbifnksl för mitt Sims funkar inte!?!? Det är installerat och allt med det är som om den inte läser skiva eller om det är något program som saknas för när jag startar igång kommer det bara en 'spela aoutomatiskt' och sen inget mer? ÅH


Idag hade vi engelska tävling. Vi har ju haft lag och kört tävlingar med USA- och Sverige kartkunskap. Vi vann första, men åkte ut andra. </3 (Jag, Tova & Alice) Finalen började igår, men det ena laget var bara två medans det andra laget var fyra, så de fick välja två st till. Då valde de mig och Sandra.. Vi förlorade med 7-6 idag, och det kommer vi väll få höra resten av våra liv? ^^



- Bild jag tog i höstas -     


Vi hörs.

Av Carolina ~ - 28 mars 2012 16:12

Hej!


Dagen idag har varit ganska seg.  Det har regnat! Men bättre det än att det snöar i alla fall.. Vi har också haft musik, och det suger. </3 Kul va? Ne. Skulle beställa en ny telefon igår (HTC One X) Men jag hade för långt tid kvar på min abonnemang! D: Usch, då blev jag riktigt sur.


Ska till min moster, Mari, för att gå på något årsmöte med Milan. Det blir väll okej. ska försöka gå och lägga mig tidigt idag för att vi har nationeklla prov imorgon. :3


Kyss på dig

Av Carolina ~ - 28 mars 2012 15:55

Dag 5 -  En bok som gör mig glad


 


En bok som alltid gör mig glad är boken Släppa taget av Kate Cann. Det är nog inte en utav mina favoritböcker, men jag har läst den x antal gånger. Harry Potter-böckerna gör mig också grymt glad, men också väldigt ledsen eftersom de är slut, så. den här boken gör mig bara glad. ;) Precis som vanligt kommer jag inte ihåg så mycket, så ja, ni vet! (Kommer tyvär inte ihåg vad hennes pojkvän hette *_*)


Kellys ganska dominanta pojkvän ska luffa genom Europa i en flakbil med några vänner. Kelly vill inte följa med, för hon vill inte bli femte hjulet. Hon, tillsammans med tre killar en hel sommar? Nej tack. Men hennes pojkvän tar illa upp och Kelly gör slut. Kellys närmaste vän, Jade, vill att hon ska följa med till Grekland tillsammans med Jades vän Sarah för att bo i Jades släktingars hus. Kelly åker iväg till Grekland och henne spojkvän åker iväg mecd sina kompisar utan att ha något uppklarat. Kelly har tre månader framför sig med sol, bad och inga problem! Hon lever livet och tänker inte alls på det hemma. Hon släpper taget. Men en dag sent på sommaren kommer en flakbilar med en tre killar inkörande på gården..


Jag älskar den här boken! Den är inte 100% bra, men i alla fall 98% Den är sommrig och fin och jag älskard en. Inte helt utan problem, men i stort sett. Super!

Av Carolina ~ - 26 mars 2012 19:28

Hej där.


Har nyss kommit hem från träningen, det är så skönt att träna! Man blir så undrvart trött, på ett bra sätt. :3 Idag låg jag i sängen hela förmiddagen och mådde sådär. Tittade på TV och åt godis, typ. Vid 3 gick jag till Adina, som faktiskt var här hos pappa, och var med henne. Så kul att träffas och prata om allt som händer. :) Loveu!


Igår var jag ju på Aqua Nova med Ida, och det var superkul! Jag har inte träffat henne på länge och vi hade så sjukt mycket att prata om. Alltid kul med gamla vänner, vi har ju känt varandra sen förskolan. ^^


 


Vi ses! :3


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards