carolinatyp

Alla inlägg under juli 2012

Av Carolina ~ - 28 juli 2012 21:54

Hejsan! :)

Spelas nu: Cimorelli - Good time (cover)


Idag har jag varit med och serverat på Bygdespelet här i byn! Det var kul faktiskt, och vi fick ha gammla kläder. Dock så började det spöregna precis när vi skulle gå ut i pausen och servera så vi blev lite blöta! Det var som om himlen öppnade sig. Jag blir så jävla trött på det här regnet så att jag håller på att få psykbryt. Alla väntar på solen och sommaren är snart slut. Vi börjar liksom skolan om mindre än en månad och det har knappt varit någon sol!?


I morgon åker vi iväg till Rättvik & Classic Car Week och bor i husvagnen där. :) Kommer därför inte kunna uppdetera.


Puss

Av Carolina ~ - 27 juli 2012 20:18

     

Av Carolina ~ - 24 juli 2012 13:46

Tjoho. ;)

Spelas nu: Kent - Dom som försvann


Nu är milan tänd och jag sov där i söndags.  Det är så mysigt, fast dock sov jag där i husvagnen, haha. Vill inte sova där med gubbarna i slogboden. :p Men man blir lite trött på all rök och grillad mat innan veckan är slut!


Alldeles strax kommer bästa Adina hit & sove rhos mig och då ska vi ha det bra! :D älskardig!


 


bye


Av Carolina ~ - 22 juli 2012 11:49

         

   

Av Carolina ~ - 21 juli 2012 21:34

"What's worse: not getting everything you wished for or

getting it but finding out it's not enough?"

 

 

"What's more important? What we become, or how we

become it?"

 

 

 

 

Av Carolina ~ - 21 juli 2012 20:56

Hej.

Spelas nu: David Cook - Always be my baby


Vi var i Kolmården i början på den här veckan och bodde i stuga där. :) Det var jätte roligt, det är en sån fin park! Dock var ju regnet på besök under andra dagen, men det var ändå väldigt kul. Första semestern med familjen i år. 


I går var det Nostalgidagarna här i stan. Det brukar vara skitkul, förra året röjde vi som fan med Adina & hennes kompisar. :D Lärde känna en massa nya människor då. I år hade jag ingen att gå med för att Adina var i Dalhalla, så jag gick med familjen i regnet. Det sög som fan, blev riktigt besviken faktiskt. </3


I morgon tänds milan och det ska bli så roligt. :) Jag ska stå i kassan som vanligt och det kommer bli fullt upp hela kvällen. Hur mysigt som helst dock! Kom gärna dit. 


Är helt kär i One Tree Hill, som ni kanske vet. Är på säsong 5 nu och jag tror aldrig jag har gråtit så mycket som mellan skjutningen i skolan under s03 och för tillfället i s05.Sitter och gråter som ett barn ibland, haha. Usch. :(


puss på er 

Av Carolina ~ - 16 juli 2012 16:54

Dag 10 - Favoritbok: Klassiker


 


Det är lite svårt att säga en favoritbok i genren klassiker, eftersom jag nästan inte läser klassiker, vilket i säg är ganska tråkigt. Ska bli bättre på det! Men valet stod mellan den här, Till jordens medelpunkt & Oliwer Twist av Charles Dickens.

 


Axels farbror professorn tror att han har hittat vägen till jordens medelpunkt, så han drar med Axel till Island utan någon riktig plan. Till hjälp har de ett dokument från vikingatiden. De ska ner i en vulkan. På vägen hinner de bl.a gå vilse och hitta en massa diamanter. Kommer de komma till jordens medelpunkt, och vad kommer de i sånna fall hitta där? 


Det är en riktigt äventyrs/fantasy bok och den är helt otrolig! Jag läste en gammal utgåva från 1970-talet, så den var lite svår att läsa, men den var riktigt, riktigt bra. Visst kanske den var lite förutsägbar ibland, men de innehöll även en massa överraskningar. Superbra!



Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards