carolinatyp

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Carolina ~ - 4 juni 2011 11:52

Hej där. :3


Just nu sitter jag och gör ingenting, har nyss duschat och ska alldeles strax gå ut i det superfina vädret! :D Solen skiner och det är jättevarmt. (y)


Igår var jag som några av er kanske vet i Stockholm med mamma och shoppade loss! (a) Mina pengar är totalslut nu..


Köpte massor. :D Ett rosa-, vitt- och blått randigt linne & två nagellack från Cubus, ett rött- och vitt randigt linne från H&M, två böcker från Åhléns (Simon & Sophie och Var är Alaska?) Ett vitt-, orange- och rosa randigt armband från ett sånt här stånd, skolavslutningskläder (Klänning från Bik Bok, tights från Kappahl) och en bok från Akademibokhandeln. (Summers bok)


En hel massa, jag vet! :D Och självklart träffade jag Adina och hennes mamma där, vi åkte tåg tillsammans dit, vi visste inte ens att dom skulle dit. xd Vi träffades förra året också. :3 Lite kul, haha!


Ha det bra!


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards