carolinatyp

Alla inlägg under september 2012

Av Carolina ~ - 28 september 2012 07:35

Av Carolina ~ - 27 september 2012 21:42

Av Carolina ~ - 27 september 2012 21:40

Hello! Idag har jag packat det sista för att vi åker ju till Turkiet imorgon! Det ska bli så sjukt skönt. :) Så nu har jag MASSOR med läxor.. men det ska iaf bli grymt skönt att åka eftersom att det har varit en sån dålig sommar. Det kanske kommer komma upp bilder på instagram, det visar sig. ^^ Heter Carolinatyp där.

Det enda dåliga med det är att vi missar solvarbo marknad som är i helgen. :( men aja, det är inget man kan göra åt det.

Jag hoppas ni har det bra här i höstvädret medans jag är i soliga Turkiet! ;)

Godnatt!

Av Carolina ~ - 25 september 2012 15:22

Tjena. :) Idag är jag tillbaka i skolan och det är väll okej har haft lite ont i huvudet men försöker ta det så lugnt som möjligt. Vi hade idrott idag vi ska göra typ flera veckor om kondition. Idag skulle vi springa och ta olika pulser osv. men jag hade en lapp från mamma eftersom jag precis har varit sjuk så jag behövde inte vara med. Nästa vecka är det pip-test, men tack och lov är jag i Turkiet då. Jag HATAR pip-testet, jag tycker verkligen att det är riktigt förmjukande. Jag har så dlig kondination att jag kommer typ alltid sist.. I Enbacka var det okej n'är vi gjorde det förra året, får då kände man varandra. Nu känner vi ju inte varandra riktigt så att jag tycker att det är så pinsamt. </3


Cu. 

Av Carolina ~ - 24 september 2012 16:43

Hejhej! På grund utav att jag antagligen kommer mobilblogga en hel del kommer mina inlägg också se annorlunda ut.

Idag har jag i alla fall varit hemma och varit sjuk. Jag har ont i halsen och jag vill vara frisk när vi åker till Turkiet. ;)

Jag har gjort lite läxor, mest matte, sen har jag kollat massor på One Tree Hill s03 och jag har även varit ut med mina i det här fina höstvädret! :) Jag tycker inte om att det är så kallt, men hösten är ändå mysig.

Puss

Av Carolina ~ - 22 september 2012 23:35


Av Carolina ~ - 22 september 2012 23:34

Hej!

Jag ska nu prova appen så får vi se hur den funkar. :) Just nu är klockan i alla fall ungefär halv tolv och jag har precis lagt mig. Ska nog läsa lite sen också.

Dagen har varit lugn. Jag är inte 100% pigg spelar jag försöker vila så mycket som möjligt eftersom vi åker till Turkiet på fredag. ;) Jag har ätit godis och kollat på One Tree Hill, och så har jag gjort en ny framsida till loggboken vi har i skolan. Jag gjorde det inte själv, utan det är från en bild jag hittade på tumblr, men anyway. Blev nöjd iaf. :)

Igår gjorde jag inte heller någonting. Det var meningen att jag skulle följa mes Alva och Elin till Kupolen, men jag hoppade över det därför att jag var så trött. Jag var hemma och myste med familjen igår istället!

Jag ska försöka skriva en bokrecension imorgon, det var länge sen! Nu ska jag läsa.

Kram

Av Carolina ~ - 19 september 2012 19:28

Hejsan!

Spelas nu: The Script - Long gone and moved on


Vi har precis varit i Hedemora på resturangen där pappa brukar jobba som vakt och ätit tacobuffé! Älskar den, haha. Vi har varit där flera gånger.. Förövrigt har jag bara latat mig idag, tänkte jobba lite men nu blev det inte så! :p


I skolan idag hade vi kursdag, alltså hade vi NO, SO & bild idag. Vi körde rollspel på NO:n i olika situationer med brandsäkerhet. Det var faktiskt jättekul! Sen har vi haft bild, föreläsning om Hinduismen & tittat på en filmom Hinduismen. Det var soft idag, som tur var, för jag var skittrött..


Både The Script & Green Day har släppt nya skivor som jag sitter och dunkar sönder,


Ses


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards