carolinatyp

Alla inlägg under april 2011

Av Carolina ~ - 30 april 2011 09:46

Hellu. :3


Sitter och äter frukost nu, är fortfarande hemma hos min faster. ^^ Igår var vi och hälsade på sötaste Molly, och usch så hon skrek när vi gick. :( Hon är väll för underbar ändå. (': När vi kom hem därifrån var jag typ helt död, så jag låg i sängen, tittade på Flight 29 Down (Är på säsong 2 nu!!) och nästan sov.. Sen var man ju tvungen och titta på Big Brother innan man gick och la sig också. ^^'


Uschuschusch vad tiden gå snabbt, det är ju förfan depprimerande?! :o Det är ju sista April idag.. Så det blir väll att va med Adina idag & kolla på brasan & fyrverkerierna.  :D


Bilder från dagen med Molly. ~


     

Ha det bra!

Av Carolina ~ - 28 april 2011 15:30

Hej!


Jag var tvungen att slänga in en bild från Framtidsmuseet, jag kände mig lixom grymt proffsig när jag klarade denhär!? (-;


 

Just nu sitter jag hemma hos min kärefaster, ska sova där idag & hon fyller år idag. Grattis! :D Vi tittade lite på klipp från Big Brother, och jag kom fram till att Sonia ser ut som våran hund mina, eheh. (y) Fixat ny header också.. igen. :p Hm.. Igår var jag med Ebba, vi hoppade studsmatta och försökte hitta några fina vitsippor, vilket inte var lätt. xd Idag har jag även tittat en hel del på Flight 29 Down... igen. Älskar! :D


Pusshej!

Av Carolina ~ - 27 april 2011 13:05

              Hejhopp.

 

I Söndags var jag med bästavän Adina i Säter, vi hade skitkul, fast vi gick typ hur långt som helst. ._. Och åt glass ofc. Sen på kvällen stack vi hem till mig och grillade nere vid milan, sen tittade vi på Remember Me. (Sjukt awesome film!!) Älskar den, verkligen.

 

 På Måndagen cyklade jag & mamma in till Säter och vick skjuts hem, för både jag och hon måste tydligen träna. *host*


 I går var jag med min faster och brorsa på Framtidsmuseet, jag kan slå vad om att min brorsa skulle kunna bo där. :o Trevligt att ha lite sällskap iaf.


Vid tiotiden idag åkte jag och min farfar in till Kupolen för att han tyckte att han skulle köpa något till mig eftersom min brorsa får så mycket pengar. (Han, pappa och farfar fiskar och säljer fisken till bete, typ) Så vad vart det inte om en bok! :D Det är första delen av en serie som heter Den Utvalde, och boken heter Tankeläsaren. Verkar riktigt bra, fantasy till och med. Härligt!


Bilder från dagarna med Adina. ~


         


Tackhej. ^_^

Av Carolina ~ - 23 april 2011 19:49

Låtar som får mig glad. (-:






Av Carolina ~ - 22 april 2011 19:54

Hellooo (a'



Va nyss med Tova (-: Jag cyklade & mötte henne & sen åkte vi hem till mig och tittade på Eclipse. :D Sen när jag skulle hålla henne sällskap, så jag cyklade med henne en bit hem, då stod vi & pratade så länge så mamma kom och undrade vart jag var. :p


Pusshej!

Av Carolina ~ - 22 april 2011 15:15

Hey! :D


Idag har jag & mamma varit på kupolen, så jag köpte en awesome nu bikini som var svart och silvrig och en korallfärgad tunika. :D Seriöst, jag ÄLSKAR t-shirtar, linnen, tunikor och sånt. Jag skulle kunna köpa hur många som helst, för det finns så sjukt många snygga. :3 Snart är det påsk också, men här har vi redan börjat äta godis, hehe. :p Undrar hur mycket det kommer bli under hela påskhelgen.. Ah.

Och jag saknar min bästavän Adina x100000.


Pusshej. ^^'

Av Carolina ~ - 21 april 2011 11:26

Hej.


Okej, jag erkänner, det tog ett tag, men det var ganska kul med alla fina bilder. (-: Och alla bilder kommer från www.weheartit.com. ^^ Jag tycker collaget vart riktigt bra. (y)


  


Hejdå.


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards