carolinatyp

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Carolina ~ - 31 oktober 2011 10:18

YO!


Idag är det den officiella första dagen på mitt höstlov! :D H-ö-s-t-l-o-v... Otroligt och totalt awesome! Och jag kan nog fylla upp mitt lov utan problem. :p Förutom en massa läsning, datorsittning och filmtittning blir det ju även;


Idag; Vid 2 kommer bästa Adina!

Imorgon; Blir det nog att va med saknade Ida.

Onsdag; Min... födelsedag!! :D

Torsdag; Sticker jag och mamma till Stockholm.

Fredag; Va med någon, inget riktigt bestämt, kanske Theres + optikern.

Lördag; Inget bestämt, kanske Theres.

Söndag; Samma som ovan. :3 Eller Adina.


Det blir en supervecka, även om skolan inte är helt fel det heller. ;) Men tiden går så otroligt fort, så det är nästan läskigt.. Jag har skrivit det förut, men jag skriver det igen. Tiden. Går. Otroligt. Snabbt. Imorgon är det första november, det var ju nyss man hade sommarlov? Jag tycker det är både bra & dåligt att tiden går så snabbt, men snart är det ju sommarlov igen ju! Fast först och främst är det jul & nyår, och det blir supermysigt det med. Jag bara älskar julen!


Tackhej.

Ovido - Quiz & Flashcards