carolinatyp

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Carolina ~ - 5 december 2012 20:04

Hej! Jag vet att jag inte har skrivit på evigheter, men jag har ingen ork och heller ingen tid. Ingen inspration heller för den delen. Inte så bra, va? Det som däremot är bra är att det är 11 dagar kvar till jullovet och att de sätter våra betyg nästa vecka. Det sista är dock hemskt, men annars är det väll bra. Jag har egentligen en massa att skriva om men jag orkar inte, så tyvärr.. Livet går på men har en del att tänka på just nu. Det mesta är bra, dock. Just nu är det glada förvirrade tankar som har övetgaet och det är skönt som en omväxkling. Annars när jag har mycket att tänka på brukar det inte vara bra saker och det är då jag får mina tillfälliga "anfall". De kommer och går. Just nu är det inte så. Allt är bra, men det känns som om det finns så mycket mer. Men jag tror inte det är långt bort, det har varit så entonigt nu ett tag och det enda som har varit är vänner och plugg, 24/7. Det är bara det att 'Romt bygdes inte på en dag' osv osv. Men tålamod är så tråkigt. Jag har tyvärr väldigt lite tålamod. Men, ja. Det blir nog bra. Puss


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards