carolinatyp

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Carolina ~ - 15 juni 2012 12:42

YO! :D


Det är SOMMARLOV! Det är väldigt tråkigt egentligen, för vi har ju splittrats nu, men jag tror inte riktigt det har sjunkt in till 100% än. Känns fortfarande som om jag ska tillbaka till skolan, som om det bara är helg.. 


Skolavslutningen var jättemysig, och ALLA var jättefina. Det var så roligt att se alla. :) Först hade vi i kyrkan klockan sju, och sen gick vi till församlingsgården och fikade. Vi var 178 pers bara på våran klass! Helt sjukt. Men underbart kul var det, och jag kommer sakna alla jättemycket.


Igår hade Jonathan skolavslutning, sen fikade vi med släkten och efter det åkte vi till Borlänge och åt på Thai resturangen. Detvar fullt med folk som hade slutat skolan. Älskar thaimat, haha. (y) 


Idag har jag varit på min älskade kusin Lindas student. Det var riktigt roligt. :) Ikväll blir det studentfest också. 


Hej.

Av Carolina ~ - 15 juni 2012 12:33

     

Ovido - Quiz & Flashcards