carolinatyp

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Carolina ~ - 6 juli 2012 18:33

Hej alla människor! :)

Spelas nu: Maskinen - Krossa alla fönster


Vet att jag inte har bloggat på ett tag, så först och främst ska jag uppdatera bokstatusen. Jag har läst ut Ful eller snygg? av Scott Westerfeld & Percy Jakcson och monsterhavet av Rick Riordan. Tror dock inte att det kommer något recension på dem. Just nu läser jag Andens kraft av Richelle Mead & Du glömde säga hej då av Sarah Dessen. Har inte kommit så långt på den sistnämda och det är riktigt spännande, för båda hennes tidigare böcker som jag har läst har varit superbra!


Igår var jag förste till Emma, Micke, Kendra & Molly gör att Micke fyllde 40 år. Grattis! Sen gick jag på Kupolen med mamma och köpte en randig byxdress på H&M på rean för 100 kr. Supernöjd! På kvällningen följde jag med Adina & hennes lillasyster Moa och badade i damsjön. Kallt som fan var det, haha. ^^


Nu ska jag äta och sen ska jag sticka till Tova och sova där. :3


Ses.

Ovido - Quiz & Flashcards