carolinatyp

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Carolina ~ - 27 augusti 2012 15:25

Hej!

Spelas nu: Taylor Swift - We are never ever getting back together


Jag vet att jag inte har skrivit på länge, förlåt! Men istället har jag en del att berätta. :)


I onsdags började vi skolan, och på tisdag kväll var jag super nervös! Jag lovar jag höll på att dö. Men onsdagen gick superbra olch jag fick en jättebra klass. :) Bra handledare (lärare) har vi också. Jag har ju börjat på Kunskapsskolan, så det är ju lite speciellt. där jobbar alla i sin egen takt i alla ämnen. Det är superbra! Alla är jätteschyssta. (y) Nu har vi ju börjat med "riktiga" lektioner, så!


JAG GÅR I SJUAN, WIHO


Jag var även på Kupolen me Sandra i fredag det var jättemysigt! Har saknat henne massor. Köpte ett par gröna byxor för 99 kr på rean på New Yorker. :D Älskar dem!


Puss


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards