carolinatyp

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Carolina ~ - 28 april 2013 16:53

Pappa har äntligen hittat ett bra (och köpt) begagnat pingisbord | Elin & Elsa | Jag & Elsa | Elin lånade Magdas glasögon och förvandlades till en lågstadiefröken | Födelsedagsbarnet Matilda hade tjejkväll i fredags | Alla mina fina & saknade vänner 

Av Carolina ~ - 28 april 2013 16:39

Jag ursäktar för den dåliga uppdateringen trots att jag inte behöver be om ursäkt. I alla fall har jag varit väldigt trött ganska länge nu. På mig själv, livet, allt, men framförallt skolan. Det har inte hänt något, inte alls, jag har bara inte haft någon ork till någonting. Jag har inte orkat plugga, och sen fått panik för att jag har så mycket att göra. Denna vecka var värre än på länge men världens finaste vän hjälpte mig med sina värdefulla ord.  Det är mycket lugnare nu, mycket bättre. Nästa vecka ska vi till Kunskapsgården och veckan efter det är det konsert. Om 10 dagar. Jag kan inte förstå det. Sen är den en massa ledighet och skolavslutning. Åh gud, vad fort tiden går. 





     


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards