carolinatyp

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Carolina ~ - 15 december 2011 20:37

Hej alla därute!

Spelas nu: Coldplay - Paradise.


Dagen idag orkar jag inte skriva så mycket om atm. Vi hade simning före lunch och det var ju lagom kul, haha. Läxförhör och matteprov, typ. Inte kul. Men i vilket fall, när jag kom hem har jag slagit in en massa (7 st..) julklappar, målat naglarna och tittat på Gossip Girl. Är redan fast. ;) Vem vill inte se vad alla bortskämda tonåringar på Manhattan håller på med? (a) 


Imorgon är det fredag, och det betyder att det är disco, jao! :D Några av julklapparna jag slog in idag var till Tova, Matilda& Sandra, för vi ska nämligen ha en liten tjejkväll och 'göra oss fina'. :3 Det kommer bli super! Älskar mina tjejer, och jag älskar discon!


Nu ska jag göra mig klar och fortsätta titta på Gossip Girl, bloggar efter discot på lördag. :)


Ses!

Ovido - Quiz & Flashcards