carolinatyp

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Carolina ~ - 13 maj 2012 14:24

Dag 8 - Den mest överskattade boken






Direkt  när jag började fundera på vad jag skulle ta för bok, kom Twilight-serien upp i mitt huvud, och, ja. Den är väldigt överskattad. Missta mig inte, jag älskade den till 1000% när jag läste den. Men en sak som gör den väldigt överskattad är att den blir väldigt tjatig. Jag har läst första boken på svenska 4-5 gånger, kanske, och sen läste jag den på engelska. Jag höll på att spy, det varr så uttråkande! En bra bok ska inte bli uttjatad, en bra bok ska man kunna läsa hur många gånger som helst. Det är någonting som förstör Twilight-serien något enormt.



Tänker inte recensera den, så att..

Av Carolina ~ - 13 maj 2012 14:10

Hejhejhej!

Spelas nu: Maroon 5 - Payphone


OMG, killarna är i Stockholm nu, ja, och jag ska dit på fredag, jajaja! :D Man vet ju aldrig. ;) Dock så ska vi ju bara gå fron Stockholms central och drottninggatan, men ja. Hoppas, hoppas. ;)


Dagen idag blir soft, ska inte gör någonting och tänker inte göra någonting, så a. 


Btw, va på Hedemora marknad igår och köpte en sak som ni får se imorgon. ;) Älskar den!! 


Puss


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards