carolinatyp

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Carolina ~ - 29 maj 2012 17:44

Hejhejhejhej. ;)

Spelas nu: Enrique Iglesias - Do you know?


Dagen idag har varit helt normal, förutom en sak som vi kommer till senare, OMG! I alla fall hade vi idrott på morgonen och vi körde baseboll, fast det är så jävla krångligt att det var många som inte fattade hur man gjorde, men jag fattade faktiskt. Tro det eller ej. Men en sak som jag blir så jävla sur på är folk som står och skrattar/hånar de i det andra laget? Liksom wtf!?  Det är nog det värsta och det mest osportsliga som finns. Det är likadant på träningarna, det finns några as som nästan hånar en när man förlorar, det är så jävla dåligt så det är helt sjukt.


I alla fall, det andra roliga var att.... vi har skrivit packlista till Säfsen på söndag!! OMGOMG. Det är helt sjukt, det är skolavslutning om exakt två veckor och på söndag åker vi på klassresa. Bara två veckor kvar med klassen, helt sjukt! Men det ska bli så jävla kul och herregud vad jag har längtat! När vi va till Skräddartorp förra året var det helt amazing, och nu ska vi åka på en RIKTIGT klassresa och sova i stugor, lol. Så grymt.. Tyvärr blev ju killarna lite besvikna när alla tjejer kommer sova i samma stuga, men men. Jag tror de överlever i alla fall. Det ska bli så kul att vara med klassen, för även om man är där med klassen så blir man en helt annan person utanför skolan. Utanför skolan kan man vara kompisar på ett helt annat sätt. Älskar't.


Är supertaggad!


Kram


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards