carolinatyp

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2012

Love can tuch you one time and last for a lifetime.

Av Carolina ~ - 15 augusti 2012 12:37

Hejsan.


Idag ska jag försöka städa lite mer så det blir bra på mitt rum. Jag lämnade det som ett bombnedslag när jag åkte till göteborg. xd Egentligen får jag väll skylla mig själv. Dock är det ganska skönt att städa, IBLAND.


Ikväll blir det ljusparty hos faster med mamma & Jonathan och i morgon ska jag till faster över dagen. Vi får se om Jonathan ska följa med. Vi ska fiska kräftor på fredag men pappa & Jonathan kanske åker redan i morgon. Skulle vara skönt i så fall. ;) Vi ska till min morbrors stuga på fredag och fiska kräftor. Det är jättemysigt där! :)


På fredag blir det att va med älskade bästavän. ♥


Det känns helt okej att börja på onsdag kl. 10.30 när alla andra börjar på måndag. :3 Det ska bli riktigt, riktigt spännande och kul att börja! Jagär faktiskt riktigt spänd och jag tror det kommer bli jättebra. Jag är nöjd med valet av skola, för helt ärligt så tror jag att Kunskapsskolan är bättre. Det ska bli så kul! :D 


Hörs! (a)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina ~ - 7 maj 2013 18:39


Hej!! Nu mian vänner mäller det snart och jag är sååå taggad! Snart ska jag äntligen, äntligen få se mina fina killar live. Herregud, jag kan inte fatta det men det är otroligt. 08.13 imorgon går tåget iväg till Stockholm. DÖR DET SKA BLI SÅ SJUKT KU...

Av Carolina ~ - 28 april 2013 16:53


Pappa har äntligen hittat ett bra (och köpt) begagnat pingisbord | Elin & Elsa | Jag & Elsa | Elin lånade Magdas glasögon och förvandlades till en lågstadiefröken | Födelsedagsbarnet Matilda hade tjejkväll i fredags | Alla mina fina & saknade vänn...

Av Carolina ~ - 28 april 2013 16:39


Jag ursäktar för den dåliga uppdateringen trots att jag inte behöver be om ursäkt. I alla fall har jag varit väldigt trött ganska länge nu. På mig själv, livet, allt, men framförallt skolan. Det har inte hänt något, inte alls, jag har bara inte haft ...

Av Carolina ~ - 7 april 2013 17:06

Hej! Nu är jag här igen, det visar sig för hur länge. Nu är i alla fall påsklovet snart slut och jag har i stort sett inte gjort någonting. Jag har varit med Tova, Adina och mina kära faster såklart. Jag har nu också gjort klart alla mina läxor som j...

-

Av Carolina ~ - 25 mars 2013 16:45


 

Ovido - Quiz & Flashcards