carolinatyp

Direktlänk till inlägg 21 december 2012

2012 SUMMERING #1

Av Carolina ~ - 21 december 2012 19:45

Hej. Det är endast 1 vecka kvar av 2012 och därför tänkte jag summera hela året. Här kommer första delen, enjoy!


Början av året har jag inte så mycket att skriva om. Jag gick i världens superbästa klass och vi hade en otrolig tid tillsammans. Sandra och Matilda hade disco med bästa klassen och det var självklart jättekul. Jag saknar er massor.

 

Jag hade stor ångest över högstadiet. Jag visste inte vart jag skulle börja någonstans. Självklart, självklart ville jag börja i Säter med alla mina vänner. Det verkade som att vissa trodde att jag bara valde att börja i en annan skola och att det var så enkelt, men det var det verkligen inte. Jag var jätteträdd, för att jag visste att jag skulle bli totalt ensam. Men jag troddwe på skolan och det var det som drev mig.


Den 28 april fick jag en underbar tremänning vid namn Kendra. Du är välrdens finaste och bästa, och jag älskar dig så mycket.

 

 


Veckan innan Säfsen var jag med några klasskompisar hela veckan, vi cycklade runt och badade osv. och det var väll ungefär den enda fina sommarveckan vi har haft på hela året. Det var otroligt varmt och otroligt kul!


Den 3 juni åkte vi på världens bästa, underbaraste, roligaste och minnesvärda klassresan med klassen! Det var så sjukt kul. Vi åkte ju till Säfsen, och även fast det var ganska roligt väder var det skitkul. Jag hade inte alls samma ångest om att vi skulle sluta som jag hade i fyran, men jag hade det ändå. Jag ville verkligen inte skiljas från dem, även fast det var enklare den här gången.


 


Den 13 juni var det skolavslutning, och det var så jävla skönt, haha. Dock visste jaga att jag skulle sakna klassen oerhört. Jag tror att jag lärde mig sen förra gången att inte tänka på det så mycket, men självklart grät vi lite. Det gjorde vi allihop.


 


Första veckan på sommarlovet gick jag på Showskolan, och det är lika roligt som alltid! Gud vad jag älskar den veckan, haha. Jag har väll gått åtminstonde fyra år i alla fall. Love it.


I slutet av juni var jag hos min faster under Peace & Love-veckan och var med mina älskade tremänningar. Det var så otroligt roligt. Jag kan inte beskriva vilken lycka ni ger mig.

 

 

   


I augusti åkte jag och bästa Tova till Göteborg och det var helt otroligt kul med bästa vännen! Vi gick på nordstan, Liseberg och åkte till Smögen. Det var den superbästa veckan på hela året! Älskar dig så mycket. ♥


   


På sommaren, som för övrigt var den sämsta och regnigaste sommaren någonsin var vi även till Kolmården och Rättvik på Classic car week. Här hemma var det milveckan och nostalgidagarna. Jag tycker det var otroligt synd att sommaren regnade bort, för iår var jag för en gångs skull på humör att göra något av den, och sen blev det inte så. En stor besvikelse egentligen.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina ~ - 7 maj 2013 18:39


Hej!! Nu mian vänner mäller det snart och jag är sååå taggad! Snart ska jag äntligen, äntligen få se mina fina killar live. Herregud, jag kan inte fatta det men det är otroligt. 08.13 imorgon går tåget iväg till Stockholm. DÖR DET SKA BLI SÅ SJUKT KU...

Av Carolina ~ - 28 april 2013 16:53


Pappa har äntligen hittat ett bra (och köpt) begagnat pingisbord | Elin & Elsa | Jag & Elsa | Elin lånade Magdas glasögon och förvandlades till en lågstadiefröken | Födelsedagsbarnet Matilda hade tjejkväll i fredags | Alla mina fina & saknade vänn...

Av Carolina ~ - 28 april 2013 16:39


Jag ursäktar för den dåliga uppdateringen trots att jag inte behöver be om ursäkt. I alla fall har jag varit väldigt trött ganska länge nu. På mig själv, livet, allt, men framförallt skolan. Det har inte hänt något, inte alls, jag har bara inte haft ...

Av Carolina ~ - 7 april 2013 17:06

Hej! Nu är jag här igen, det visar sig för hur länge. Nu är i alla fall påsklovet snart slut och jag har i stort sett inte gjort någonting. Jag har varit med Tova, Adina och mina kära faster såklart. Jag har nu också gjort klart alla mina läxor som j...

-

Av Carolina ~ - 25 mars 2013 16:45


 


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards