carolinatyp

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Carolina ~ - 17 februari 2013 23:45

Hejsan. Skrev precis ett inlägg om att jag borde sova och att jag var så glad. Då hängde mobilen upp sig, så jag är tyvärr inte så glad längre.

I helgen har jag inte gjort någonting förutom att genom mobilen umgås med folk. Skypat har jag gjort också, någon gång måste ju vara den första. Jag anser att Skype är en hemskt mycket väldigt bra idé faktiskt. En idé som kan göra så att jag är uppe till halv fyra. Inte så bra kanske, men jag har världens bästa vänner, så det gör inget.

Måndag imorgon och det betyder ju skola. Helt okej faktiskt om du frågar mig nu, du får nog inte samma svar om du frågar klockan 05:45 när klockan ringer imorgon, haha. En vecka kvar innan sportlovet nu, så jag håller ut. Puss


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards