carolinatyp

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Carolina ~ - 2 november 2011 19:24

Hey!


Idag fyller jag ju 12 hela år! :D Har haft en väldigt bra dag idag, vid halv åtta var jag hos Moa, Adinas lillasyster, som är 7 år, och var barnvakt. :) Det var väldigt kul, jag älskar dom 'små' barnen, haha. Sen vid halv fyra var jag hemma och då var farfar här redan. :) Sen har det kommit och gått folk hela kvällen, härligt! Fått en massa pengar som jag ska spenera i Stockholm imorgon. ;)


Igår skulle jag egentligen ha vart med Ida, men hon hade lovat en annan innan, så jag hade en ledig dag, helt enkelt. Superskönt! Låg & läste och satt vid datorn hela dagern och la mig tidigt. :D


Nu är jag helt slut, haha, Moa var krävande idag. Nejmen, gick upp tidigt imorse, så nu ska jag nog snart gå och lägga mig. Illa! Men ska till tåget vid halv åtta imorgon. :3


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards