carolinatyp

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Carolina ~ - 17 november 2011 15:52

Hejhopp!


Nu har vi fått tillbaka datorn nere (som dampa?) från min kusin som har fixat den, och pappa har köpt en ny bärbar som vi kan ha uppe! :D Totalt awesome, haha. Håller på att installera mina Sims nu, tar typ en evighet. D:


Idag hade vi en väldigt lugn dag med slöjd, svenska, klassråd och lite SO. (y) Och ännu en gång är det fredag igen, och som vanligt ät det den man ser fram emot under nästan hela veckan, för jag bara älskar fredagar! :3 Och imorgon kommer Adina med bussen när hon har slutat skolan, för då ska vi på uh. Superkul! :D


Som dom felsta av er som läser min blogg har märkt (jag vet inte om det är någon som läser den, men, haha) så har jag bloggat väldigt mycket dom senaste veckorna, och som det ser ut atm så kommer jag fortsätta med det. :) Jag har fått tillbaka min 'blogglust' igen, haha.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards