carolinatyp

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Carolina ~ - 19 mars 2011 18:02

Hej där.

 

Är för närvarande hos min farmor och "styvfarfar" för att jag och Jonathan ska sova där i natt, för mamma & pappa ska på fest. ._. Vi gick till ICA och köpte godis fast det finns ett Konsum 15 m från lägenheten. x_x Men aja. När vi gick hem var det jätteskönt ute, och jag hade världens härligaste känsla, med en massa minnen och så. :) Det var hur härligt som helst! Håller faktiskt på att skriva en ny novell nu. :3 Och tittar på "Jimmy Surprises Bieber Fan". AWESOME!

 


Jao, och så tittade jag jag på den här "kommer du ihåg vad du gjorde?" på bdb, där man får se vilka bilder man la ut för ett år sen. Vilka minnen alltså! :D Hittade en massa bilder som jag & Adina hade lagt in idag, för ett år sedan. Härligt. :)

Hejhej!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards