carolinatyp

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Carolina ~ - 21 mars 2011 18:46

Hejhopp!


Glömde faktiskt att säga att min mamma fyller år idag, så vi har massor *typ 4 st* folk här. ^^ Ska äta tårta, har ätit massor med bullar hela dagen! :D Awesome. Lilla Molly var är också, men hon var så sur så. ;p Haha, lyckades spilla saft över mig. Ao. Det blir en kortis nu, men aja. Har faktiskt ritat idag. (a) Den får ni se i morgon, blev inte jättenöjd, men men. Blev egentligen en massa kladd, men ah.


Pusshej! :D

Av Carolina ~ - 21 mars 2011 14:44

Tjena! :D


Haha, jo, som ni kanske förstår har jag fått ett nytt smeknamn av Amanda. Kråkan. Awesome va? :p Sitter här och lyssnar på musik för mig själv och njuter av livet, eheheh. Härligt härligt! Det var varit ganska fint väder idag, vilket helt klart bidrar till mig glada humör. Och sen är jag ju tillbaka i skolan! :D Jag hatar att vara sjuk, för det blir alltid så att man missar allt roligt. :c Idag pratade vi om "Lägerskolan" vi ska på, till Skärddartorp.


Vilgot: Får man bo i tält där då?

Enne (Lärare): Ja, det är klart. *babbla på om en massa* Och sen får ju även tjejer och killar dela tält om dom vill.


*Sus genom klassen och killarna busvisslar*


Hahaha, moget. ;p Hm, längtar faktiskt dit, vi ska dit i Maj. ^^ Ao, och Emelie har lyckas övertala mig att rita något, för jag gillar inte att rita, så vi får väll se hur det blir med det, så får ni väll se det om jag lyckas rita något bra. :3 Ska gå och titta på film nu, "Percy Jackson och kampen om åskiviggen".


Hejhej!

Tidigare månad - Senare månad

Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards