carolinatyp

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Carolina ~ - 26 mars 2011 15:11

Hej.


Är inte på humör nu, är typ sjuk. Förkyld!?!? :( Usch usch. Mamma sa så sent som igår att det var konstigt att jag inte hade blivit riktigt förkyld än. Igår gick jag till uh trots att jag var skittrött och kände mig som ett as. Det var ganska roligt faktiskt, och det får man väll tacka Tova, Alice, Tilda & Totte för. :3 Jag sov hos min faster i moraby igår till idag och just nu sitter jag och läser en massa bloggar.


Ni borde kolla:

www.Jenniferalissa.bloggplatsen.se / Jennifer

www.Lindstyle.bloggplatsen.se / Linda

www.Thatsmyliiife.blogg.se / Emelie

www.Fotografgina.blogg.se / Gina

www.Neverendingstory.devote.se / Caroline


Följ & kommentera alla fyra vettja. :) Idag ska jag bara ta det lugnt och jag ska inte bli så sjuk så jag inte kan gå till skolan på måndag, hm. Igår skulle jag kolla på Let's Dance, men jag sov typ igenom alla danserna, och när dom väl sa vem som vann var det väldigt jobbigt och hålla ögonen öppna, haha. somnade direkt jag la mig. :p


Ha en super bra dag!

Tidigare månad - Senare månad

Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards