carolinatyp

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Carolina ~ - 16 augusti 2011 13:21









Av Carolina ~ - 16 augusti 2011 13:12

Tjenaaaaa :3


Har precis ätit bränd potatis & purjolöksoppa! Godaste jag ätit helt klart, fast ne. Jag & Jonathan är själva heme idag också och jag ska väll göra några armband eller något, har typ suttit vid datorn & läst helda dagen, eheh. Kommer inte ha något liv den här sista veckan. / nolifer. Hehe. Fast på torsdag kommer Adina och vi ska tälta!! :D:D Det kommer bli awesome, jao. Kom på nu att jag måste måla naglarna också, har ena handen turkos och andra handen utan nagellack.. Igår var jag på första träningen efter sommaren och det gick skitbra! ^^ Blir jätte kul att komma tillaka dit nu efter sommaren. Vet att jag fortfarande inte uppdaterar så bra, men ska försöka i alla fall. Jag bloggar mest för min egen skull, för jag vet att det inte är så många som läser. ;)  Föresten, alal som inte sett sista Harry Potter måste se den, den äger!   

Älskar bilden.


Puss.


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards