carolinatyp

Alla inlägg den 29 augusti 2011

CHO

Av Carolina ~ - 29 augusti 2011 15:03

YO!


Nu har skolan börjat på riktigt igen, så skönt med första veckan avklarad. :) Härligt, så kul att träffa alla igen! :D Fast sen blir man väll trött på skolan igen, haha. Fast jag tycker faktiskt om skolan ganska mycket, jag är inte precis 'skoltrött', bara ibland. :p Idag hade vi faktiskt klassfoto, och det vart nog helt okej, lika awesome som vanligt, ohyeah. ;) 


I helgen var jag jätte förkyld, dock hade jag ingen feber som tur var. :3 Jag är förkyld nu också, så drygt. Täppt i näsan, ont i halsen till och från & idag har jhag börjat hosta också. :( Fast okej, nu ska vi sluta klaga. Helgen var ändå helt okej, satt vi datorn mest, som vanligt. :) Träffade lilla underbara Molly också, min gullunge! <3


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards