carolinatyp

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Carolina ~ - 25 september 2012 15:22

Tjena. :) Idag är jag tillbaka i skolan och det är väll okej har haft lite ont i huvudet men försöker ta det så lugnt som möjligt. Vi hade idrott idag vi ska göra typ flera veckor om kondition. Idag skulle vi springa och ta olika pulser osv. men jag hade en lapp från mamma eftersom jag precis har varit sjuk så jag behövde inte vara med. Nästa vecka är det pip-test, men tack och lov är jag i Turkiet då. Jag HATAR pip-testet, jag tycker verkligen att det är riktigt förmjukande. Jag har så dlig kondination att jag kommer typ alltid sist.. I Enbacka var det okej n'är vi gjorde det förra året, får då kände man varandra. Nu känner vi ju inte varandra riktigt så att jag tycker att det är så pinsamt. </3


Cu. 


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards