carolinatyp

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Carolina ~ - 7 september 2012 16:27

   

Av Carolina ~ - 7 september 2012 16:19

Hejsan.

Spelas nu: Kelly Clarkson - Mr. know it all


Det är fredag!! :D Så grymt skönt med fredag. Är lite småsjuk, eller ja, har lite ont i halsen och hade lite ont i huvudet idag men annars är det bra. Det verkar som om alla typ är sjuka? Idag har vi i alla fall haft 'kursdag' alltså har vi haft NO, SO & Bild. det var helt okej, jag är inget stort fan av NO precis. Har aldrig varit riktigt förtjust i det. Men vi hade kemi, och det var ganska coolt. Vi fick ha riktiga labbrockar och skyddsglasögon. (a) Haha, jag tycker dte är så coolt, för vi hade inte kemi förut. 


Ikväll ska jag på uh, så jag hoppas det är några roliga människor där! Jag har inte varit där sen i våras och det var ett tag sen. Det har ju varit stängt över sommaren..


Imorgon händer det en hel del! Jag ska på underbara lilla Kendras dop med faster. Det ska bli så kul. ♥ Bilder kommer kanske senare. Efter det är det i alla fall milfest med alla som är med och jobbar vid milan. Awesome! Det är alltid så mysigt. :)


Ha en bra helg!

Ovido - Quiz & Flashcards