carolinatyp

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Carolina ~ - 15 september 2012 14:43

Hej folket!

Spelas nu: Cimorelli - Never ever getting back together (cover)


Nu är jag här mina vänner, och jag har bra nyheter när det gäller bloggen! Nu har jag fått en egen dator, haha. Det betyder alltså att jag förhoppningsvis kommer blogga oftare.


Igår hade vi världens roligaste lektion i skolan. Vi hade SO/NO och vi satte i arenan (vet inte om vi fick det dock) Det var jag och Elisabeth, Erik, Delil & Viktor från min klass och sen var det Sofia, Sorash & Sven (SSS lol) från 7.3 tror jag. Vi hade skitkul!! Vi dampade runt där i mörkret och jag fick ingenting gjort på typ 45 min.. Det kanske inte va så bra, men kul som fan va det! De i min klass är helt sjuka? ;) Då passar jag in perfekt! (y)


Idag har vi varit i Skönvikshallen och badat, det var jättekul :D Jag äskar lukten av badhus.. Nu har vi nyss ätit och nu sitter jag här och lyssnar på musik och äter choklad! :D Love it.


Bye


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards