carolinatyp

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Carolina ~ - 11 oktober 2012 21:50

Hallå där! Dagen idag var jätte bra och jag fick väldigt mycket gjort i skolan, är väldigt nöjd faktiskt. :)

När jag kom hem satte jag mig vid datorn ett tag men jag var så sjukt trött så att jag la mig och vilade ett tag innan mamma skulle komma hem, och jag tror jag somnade! Sen var det bara att äta och sticka till zumban. Det är jätteroligt! Väl hemma skulle jag duscha osv. och försöka göra mig klar så fort som möjligt för att jag ska hinna läsa, så självklart lyckas jag tappa mitt puder i golvet.. var så trött att jag trodde att jag skulle bryta ihop. Jag har även problem med mina hål i öronen, de gör ont osv. och jag kan inte ha vilka örhängen jag vill längre. :( Av den anledningen skulle jag sätta i mina små, vanliga guldörhängen som jag fick av farmor för ganska länge sen, men jag hittar de inte! Blir verkligen orolig att jag har tappat bort dem, för att jag tror de var ganska dyra också.. plus att de är bra och snygga! Måste ta och leta reda på dem imorgon.

Imorgon blir det tjejkväll hos Tova och det ska bli skitkul, hon fyller ju år den 17:e. Det ska bli kul att träffa lite folk. :) Det är också sjukt skönt att det är fredag imorgon, även fast det inte direkt blir lugnt. Jag ska dammsuga, försöka hitta mina örhängen, välja kläder till tjejkvällen, slå in paket och försöka hinna med lite läxor. Då får man jobba effektivt! ;)

Nu ska jag läsa, ha det bra. :)


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards