carolinatyp

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Carolina ~ - 7 februari 2012 14:21

Hellu. :3

Spelas nu: Taylor Swift ft. The Civil Wars - Safe & Sound


Daghar varit trög osv. Inte så intressant. ^^ I morgon är det Nationella prov och det blir inte kul, ett prov på 60 minuter och ett prov på 70 minuter. ._. Jag brukar inte ha några problem med proven (inte helelr prov i allmänhet) men jag hatar att alla ska sitta tyst på sin plats i en timme tills alla är klara. D: Då blir man s seg i huvudet..


Nu är i alla fall tävlingstiderna till Dalatouren på lördag klara, och där finns det ännu mer att klaga på. Matcherna börjat kl. 09.00 och man ska anmäla sig senast 45 före start. ^_^ Det blir en mysig sovmorgon till 06.30


En sak som jag har tänkt på är att det ofast är lättare att vara med killar än tjejer? ^^' Jag menar ingen speciell, men tjejer bråkar och tjaffsar mycket mer. Iofs gör killar det också, men när vi tjejer är med killarna blir man ju inte inblandad på samma sätt. Det kan vara skönt att bara vara med dom ibland, tycker jag. Haha.


Seeu. 

Ovido - Quiz & Flashcards