carolinatyp

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Carolina ~ - 9 februari 2012 15:27

Hej där ute!

Spelas nu: One Direction - I've should have kiss you


DET ÄR FREDAG IMORGON! Hallelujah. :3 Idag hade vi slöjd, och jag är klar med mina shorts om max två lektioner! :D Lägger upp bild när jag är klar. :)


Sen hade vi idrott sista timmen idag. vi hade bytt med femmorna, eftersom vi har Nationella prov imorgon. ^^ Men vi behövde inte åka skridskor, utan vi kunde åka pulka i backen istället, och fy fan vad kul det var! :D Jag och Tova åkte madrass tillsammans några gånger. Den näst sista gången körde vi vid två små gupp, men jag lyckades åka mitt emellan dom medans Tova åkte rakt på den ena. ;) sista gången vi åkte åkte vi direkt på dom båda två, haha. det var kul!


Hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards