carolinatyp

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Carolina ~ - 14 april 2012 17:10

Helloo!


Har precis tittat på det nya avsnittet av iCarly med 1D som gick för några veckor sedan i USA. Älskar iCarly & älskar One direction, så kan det bli bättre!? De var inte världens bästa skådespelare precis, men det var superbra ändå. Harry var så söt ;) Haha, hoppas det komme rpå svenska Nickelodeon snart!


Många tycker inte om at de är med på 'ett fånigt TV program', att de är för bra för det osv. men jag tycker det är väldigt kul att de provar en massa olika saker, och att de gör de här grejerna som folk tycker att de är för bra för. Respekt!


 



Hejdå.

Av Carolina ~ - 14 april 2012 13:30

Hejhopp.

Spelas nu: Fun. - We are young


Äntligen är det lördag, wihoo! Så skönt, och man får äta upp restena av påskgodiset. ;) Även fast mitt snart är slut, hah. Har precis varit ut med Mina, det var så skönt ute. Varmt, även fast den blåste. 


Tonårsboken har lagt upp en lång lista på böcker som kommer bli film, och det finns massor av bra filmer att vänta på! Längtar så mycket när man ser den listan. Gör en liten egen lista på de filmer som jag vill se, och som jag känner igen, haha.


2012

Percy Jackson & The olympians: The sea of monsters (Har läst boken, älskar den. Hoppas den här filmen är bättre än den första.)

Frost (Har läst även den, den är superbra. Rekomenderar!)

Ful (Älskar, älskar, älskar boken!!)


2013
 Catching Fire (Hungerspelen var nkjguyguijp bra, och började längta till tvåan direkt. Ska bli så kul att se!)




13 Skäl varför (Tror jag har recenserat den, men iaf en underbar bok!)

Vampire Academy (Har precis läst den första boken, recension kommer. Den var superbra! Ska läsa de andra delarna snart.)

Var är Alaska? (Ska bli helt otroligt att se, en utav mina favoritböcker.)


2014 - 2015 kommer även två Narnia filmer; Min morbror trollkarlen & Silvertronen. Älskar de filmerna, det ska bli så grymt kul att se forstättningarna.


Glöm inte att jag bloggar på Tumblr! 





Vid 15.00 ska jag titta på Kids' Choice Awards på Nickelodeon för att titta på 1D! :) De är ju även med på Kvällen är din på Tv4 idag, ska bli så kul att se.


Vi hörs sen!





Ovido - Quiz & Flashcards