carolinatyp

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Carolina ~ - 18 april 2012 19:56

Hej på er!


Jag har inte uppdaterat på ett tag, och ja, jag har ingenting att skiva om, och ingen vilja heller för den delen. ^^ Men nu uppdaterar jag ju i alla fall.


Skolan har äntligen börjat igen och det är så skönt. Jag älskar loven, men om jag har skrivit förut, det är skönt att komma tillbaka till vardagen när man vet vad man ska göra. Jag har varit grymt trött, men det är skönt ändå. :3


Idag har vi varit på Framtidsmuseét, för vi vann en tävling förut. Vi fikade, sen hade vi 'robot-verkstad'. Det var faktiskt jättekul, vi fick programera robotar på datorn. :) Vi fick olika uppdrag och så. Vi vann även en planetarievisning, med en film som heter 'Hållplats Vintergatan'. Väldigt intressant, även fast jag har sett den en gång förut. Vi hade även en hel del fri tid, och det är så kul att vara med klassen utanför skolan! 


Nu är jag jättetrött, så jag ska sova snart. :p Redan..


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards