carolinatyp

Alla inlägg under februari 2013

Av Carolina ~ - 4 februari 2013 19:37

Hej! Jag berättade ju för några dagar sen att jag hade beställt böcker från Bokus. Närmare bestämt Wallflower av Stephen Chbosky och Förr eller senare exploderar jag av John Green. De kom idag och jag är sjukt spänd på att få läsa dem. Jag har kommit halvvägs på Wallflower och jag kan bara säga en sak. Den är otrolig. Ni måste läsa den.


 

Av Carolina ~ - 2 februari 2013 14:21

Hej allihopa! Solen skiner och Macklemore & Ryan Lewis ft. Ray Dalton - Can't hold us spelas på högsta volym.  Sitter här och ska skriva en krönika till svenskan, men jag har ingen aning om vad jag ska skriva om? Det är helt valfritt och jag har ingen aning, vi får väl se. Har ton med plugg jag ska göra, speciellt matte. Jag hatar matten, fyfan. Om en timme eller ågot ska jag till Elsa och göra vad? Jo, plugga. Vi har en jättestor SO-redovisning nästa vecka som vi inte är klara med... Fakta ska samlas in, faktan ska skrivas till en berättelse, bilder ska letas på och sen ska det göras en powerpoint! Hoppas vi hinner klart, men vi får väl se till att vara väldigt produktiva. Jag måste egentligen plugga nu, menmen.. :p


Vill ni höra något ganska ironiskt? Igår gick jag och la mig och höll precis på och somna vid tolv ungefär, men jag hade glömt att stänga av ljudet på telefonen. Jag ska då säga att jag är ganska paranoid när det gäller det och kollar telefonen hur många gånger som helst om jag har stängt av ljudet innan jag går och lägger mig. Ironiskt nog får jag ett sms, vilket händer väldigt sällan. Det slutade med att jag somnade någon gång vid halv två/två. Aja, mysigt var det i alla fall. Jag har fina vänner. Jag vet inte vad jag skulle göra utan er. Puss


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards