carolinatyp

Alla inlägg under augusti 2011

Av Carolina ~ - 8 augusti 2011 19:24

Hejdär.


Jag har inte gjort något idag heller... som vanligt. Jag har lixom inget liv, känns det som!? :p Men på onsdag kommer Adina hit och ska sova iaf. (y Jo, föresten, jag var till bilioteket idag, hämtade en bok som jag hade ställt mig i kö på för ganska länge sen, Till jord skall du bli av Kjetil Johnsen. Självklart blev det att man lånade 'lite' böcker också, haha. ^^


Puss.

Av Carolina ~ - 7 augusti 2011 12:15

Hey!


Sommaren är snart slut och jag har hunnit med ganska mycket, men det är som jag säger; man hinner med allt som man inte brukar göra och hinner inte med allt som man brukar göra. :p Men det ska bli skönt när skolan börjar igen och rutinerna kommer tillbaka. (y Men när skolan börjar igen ska jag somsagt börja blogga igen, elelr i alla fall försöka, för då kommer jag sitta mer regelbundet vid datorn. ^^ Jag sitter inte så mycket vid datorn längre, faktiskt..


  HARRY POTTER!


Idag har jag inga planer alls, det är helt gråmulet. :( Får se om Nadine hör av sig, annars blir det nog mest att stta vid datorn, läsa och kolla på film, haha.


Ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards