carolinatyp

Alla inlägg under december 2011

Av Carolina ~ - 2 december 2011 23:04

Hej! ^^


Idag har jag vart hos min faster, och är kvar där nu med, haha. Molly är här och vi har bakat pepparkakor! :D Superkul och hon är så grymt söt. :) Vid halv sju vart det en sväng till uh innan man var tvungen att åka hem och kolla på Idol! Verkligen socialt. ;) Men Robin kom vidare och det var grymt för han är asbra! (y)


Idag i skolan har vi gjort typ ingenting.. Vi hade idrott och körde fotboll, tjejerna-tjejerna och killarna-killarna. Riktigt kul faktiskt, även fast jag inte direkt brukar tycka om fotboll. Vårat lag vann med 3-0. :3 Sen pratade vi även om klassresan, helt galet att vi ska sluta i höst! :( Jag har bara gått i min kass  sen i februari, tror jag, men det är en toppenklass och jag vill inte börja sjuan. Och jag vet inte riktigt vart jag ska börja på högstadiet, heller.. Så svårt att veta vilken skola man ska välja! /:


Aja, nu ska jag ändå sova, klockan är mycket för lilla mig. :)


 


Ha det fint!


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards