carolinatyp

Alla inlägg under december 2011

Av Carolina ~ - 20 december 2011 16:01

 

 
Av Carolina ~ - 20 december 2011 15:53

Av Carolina ~ - 19 december 2011 16:48

Hej!

Spelas nu: Cimorelli - Mistletoe (Av Justin Bieber)


Idag har vi haft tråkiga lektioner och julpyssel, typ. Inte speciellt jätteroligt, men vi (eller jag och några till) fick sluta tidigare idag för att resten av klassen skulle iväg och spela fotbollsmatch i Borlänge. :p Jag vill inte va med, fotboll är inte kul. Jag tror det är DM eller något i den stilen. ^^ Så vi fick sluta hela 10 minuter tidigare, men det är alltid något!


Bussen var ungefär 10 minuter försenad från första början, och när vi var typ 1 km eller något från busshållplatsen, stannade bussen. Då stod det en lastbil som hade fastnat eller hade punktering eller något framför, så bussen kom inte förbi. Så jag, min kompis och en kompis till min lillebror bestämde oss för att gå hem, haha. :p Det var drygt, och sen kom bussen och åkte förbi oss. ._. Men min lillebror kom ändå hem bara 6-10 minuter före mig. xd


Det var allt,


Kram. ♥

Av Carolina ~ - 18 december 2011 12:02

Hey!


Idag har jag hjälpt mamma att baka, väldigt mysigt! :) Idag ska vi även försöka julpynta en del, eller i alla fall jag. Sedan efter lunch ska jag åka iväg till Adina i Säter. :D Saknar henne!


Puss.

Av Carolina ~ - 17 december 2011 16:56

Tjena! :p


Discot igår var skitkul och total awesome! :D Älskar min klass mest, puss på er. :*


Har städat hela dagen, typ. Dammat min prydnadshylla, min TV, mitt sängbord.. Och jag är inte klar. :p Har även kollat en hel del på Gossip Girl, har kollatt klart på dom tre skivorna jag fick av min faster. :( Buhu! Har också slagit in ännu en julklapp, fast den var inte från mig, utan från mamma och pappa. ^^ Under jul är jag typ en levande julklappsinslagnings-maskin.. Nu är det en vecka kvar till Julafton och två veckor till Nyårsafton, tror jag. kul! :D


Kram & God Jul. ♥

Av Carolina ~ - 15 december 2011 20:37

Hej alla därute!

Spelas nu: Coldplay - Paradise.


Dagen idag orkar jag inte skriva så mycket om atm. Vi hade simning före lunch och det var ju lagom kul, haha. Läxförhör och matteprov, typ. Inte kul. Men i vilket fall, när jag kom hem har jag slagit in en massa (7 st..) julklappar, målat naglarna och tittat på Gossip Girl. Är redan fast. ;) Vem vill inte se vad alla bortskämda tonåringar på Manhattan håller på med? (a) 


Imorgon är det fredag, och det betyder att det är disco, jao! :D Några av julklapparna jag slog in idag var till Tova, Matilda& Sandra, för vi ska nämligen ha en liten tjejkväll och 'göra oss fina'. :3 Det kommer bli super! Älskar mina tjejer, och jag älskar discon!


Nu ska jag göra mig klar och fortsätta titta på Gossip Girl, bloggar efter discot på lördag. :)


Ses!

Av Carolina ~ - 14 december 2011 19:45

Jag hade aldrig valet, du valde åt mig.


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards