carolinatyp

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Carolina ~ - 2 maj 2011 17:11

Hey!


Jag hade ett litet mål, att jag skulle läsa minst 15 böcker i April. Jag klarade det, haha, skryta. :p


Dom här läste jag:


Vampyrens märke av P.C & Kristin Cast

Tillsammans av Denise Rudberg

Var är Alaska? av John Green

Skuggvarelser av Magnus Nordin

Kram från Alice av Suzanne LaFleur

Det är så logiskt alla fattar utom du av Lisa Bjärbo

Sveket av P.C & Kristin Cast

Harry Potters magiska värld av David Colbert

Jag finns av Maja-Maria Henriksson

Piraternas fånge av Emily Diamand

Arvet av Rachel Ward

I rampljuset av Michelle Magorian

Nick & Norahs oändliga spellista av David Levithan & Rachel Cohn

Systrar i jeans av Ann Brashares

Fallet Mary-Lou av Stefan Casta


Jag rekomenderar verkligen alla! :D


Kram.

Av Carolina ~ - 2 maj 2011 17:07

Hejhopp!


Dagen har varit ganska bra, förutom att jag typ har haft ont i huvudet hela dagen. D: Men det är ändå skönt att komma tillbaka till skolan & det normala. ^^ Nu ska jag äta, så det blir ett kort inlägg, för sen ska jag på träning. (y)


Pusshej.

Ovido - Quiz & Flashcards