carolinatyp

Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

I love photos, becouse the best thing about it is that it never change even when the person in it does.

Av Carolina ~ - 25 februari 2012 19:41

Tjena! :3

Spelas nu: The Fray - You found me


Jag vet inte riktigt vad det är med det här vädret, men vädret blandat med låtar som The Fray - How to save a life och The Script - The man who can't be moved gör att jag tänker tillbaka väldigt mycket. Solen kanske gör att jag får fler tillbakablickar, vem vet? Det är både 'kul' och ganska drygt, det beror på hur man ser det. En sak är i alla fall säkert, usch vad jag saknar dem! Men det är som jag brukar tänka, även om vi skulle samlas allihopa igen skulle ingeting vara detsamma eftersom att alla har förändrats, även jag. Jag har aldrig gillat att saker förändrats, så.. Jag vill att allt ska vara som det är, eller att man ska veta precis vad som kommer att hända. Jag har alltid haft stora kontrollbehov, och gillar inte osäkerheten om vad som kommer. Men just nu gör jag en liten tilbakatripp och tittar genom en massa bilder, kläder, låtar osv. som påminner mig om den bästa tiden i mitt liv, och känner både glädje för att jag över huvud taget fick vara med om den och sorg för att den är över.


För övrigt har jag varit borta hela dagen med familjen och åkt runt & shoppat! :) Först åkte vi till St Skedvi till en Outlet-butik där vi skulle köpa skor, men det fanns inga. Jag köpte bara ett par jättesnygga jeans med hög midja för 40 kr. :3 Efter det åkte vi till en riktig Bagheera Outlet-butik i Avesta och köpte skor. ^^ Sen blev det Willys & Mc Donalds innan vi åkte hem! Just det, vi åkte på någon jättebillig butik och köpte massor med godis också. ;)


Det har varit väldigt lite om böcker nu, men har läst så dåligt. Imorgon kommer nog en recension på Lauren Oliver's Resten får du ta reda på själv.


Nu blir det att titta på Melodifestivalen, för Adinas halvkusin Axel Algmark är ju med! :3 Har faktiskt träffat honom när han spelade på marknaden här för en massa år sen, och nu är han med i Melodifestivalen. Coolt!


Vi hörs.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina ~ - 7 maj 2013 18:39


Hej!! Nu mian vänner mäller det snart och jag är sååå taggad! Snart ska jag äntligen, äntligen få se mina fina killar live. Herregud, jag kan inte fatta det men det är otroligt. 08.13 imorgon går tåget iväg till Stockholm. DÖR DET SKA BLI SÅ SJUKT KU...

Av Carolina ~ - 28 april 2013 16:53


Pappa har äntligen hittat ett bra (och köpt) begagnat pingisbord | Elin & Elsa | Jag & Elsa | Elin lånade Magdas glasögon och förvandlades till en lågstadiefröken | Födelsedagsbarnet Matilda hade tjejkväll i fredags | Alla mina fina & saknade vänn...

Av Carolina ~ - 28 april 2013 16:39


Jag ursäktar för den dåliga uppdateringen trots att jag inte behöver be om ursäkt. I alla fall har jag varit väldigt trött ganska länge nu. På mig själv, livet, allt, men framförallt skolan. Det har inte hänt något, inte alls, jag har bara inte haft ...

Av Carolina ~ - 7 april 2013 17:06

Hej! Nu är jag här igen, det visar sig för hur länge. Nu är i alla fall påsklovet snart slut och jag har i stort sett inte gjort någonting. Jag har varit med Tova, Adina och mina kära faster såklart. Jag har nu också gjort klart alla mina läxor som j...

-

Av Carolina ~ - 25 mars 2013 16:45


 

Ovido - Quiz & Flashcards