carolinatyp

Alla inlägg under februari 2012

Av Carolina ~ - 18 februari 2012 20:11

Hejhopp. ;)


Sitter nu hos min kära farmor och ska titta på melodifestivalen. :3


Har varit och badat i Säter idag med Jonathan när mamma och pappa var på gymmet. ^^ Jonathan hittade några klasskompisar så jag blev ensam..


Tror dessutom att jag håller på att bli sjuk, har ont i halsen och lite i huvudet. ._. Hoppas verkligen inte att jag blir det, känner inte för att bli sjuk just nu, that's it.


Uh igår var kul, men nästan alla i min klass gick hem tidigt, så jag var med Filippa 'Fisken', Vilgot & småbarnen. :) Haha, så små är dom ju inte, men. :p Det var ganska lugnt och så, och så körde vi edtt sånt här spel där man ska hålla i en grej och kolla på en lampa, och den som rycker sist får en stöt. Fick två gånger, skrek till varje gång för att jag blev såp rädd, haha.


Kram. ♥

Av Carolina ~ - 17 februari 2012 15:31

 

Av Carolina ~ - 17 februari 2012 15:22

Hej!! :D


Spelas nu: Megan Nicole ft. Tiffany Alvord - Safe & Sound (Cover)


Fredag, äntligen! :3 Dagen började med att jag sprang runt som en ganling precis innan vi sulle åka för att jag hittade inte mina täckbyxor, så jag sket i det för att jag trodde att dom var i skolan, men sen visade det sig att dom inte var det. ._. Mamma fick komma med mina mjuksbyxor så att jag kunde ha dom som täckbyxor. ^^ Var ju tvungen eftersom vi hade skridskor på idrotten.. Jag blir så snjbskjgfuiye8u, för mina vantar försvann i början på vintern och nu mina täckbyxor, lixom wtf!? D:


Det är i alla fall fredag nu, och solen lyser, så jag är glad ändå.


Seeu.

Av Carolina ~ - 16 februari 2012 15:10

Hej där! :3

Seplas nu: MIKA - Happy Ending


Tänkte uppdatera en snabbis nu. :) Har inte gjort något i veckan, inget speciellt i alla fall. Har legat och tittatb på Gossip Girl typ varenda eftermiddag. :3 Det är så spännande! ;) Har kommit ända till S3 D5. ^^ W/e, bra är det i alla fall. 


Idag hade vi träslöjd, och Ronny sa att efter sportlovet kanske vi få rikta in oss mer på trä- respektive syslöjd. Hoppas det, för jag gillar inte träslöjd. ._. Jag tyckte det var lite konstigt eftersom att målen inom slöjd är helt onnorlunda nu, men a.


Imorgon är det äntligen fredag, och då blir det soft på uh och tvkväll. :) Super!


Ses.

Av Carolina ~ - 13 februari 2012 14:41

            

 

Av Carolina ~ - 13 februari 2012 14:15

Hej! :)


Har inte orkat blogga på länge. Har tänkt att göra det men har inte gjort det, helt enkelt. ^^ I fredags hade jag som vanligt lite trelig tid på uh.


I lördags gick jag upp halv sju för att jag skulle vara i Borlänge senast kvart över åtta. o.o Klockan nio började tävlingen, och det var spännande. Det gick helt okej, bättre än förra året i alla fall. :3 Sen åt vi där och åkte hem. Vid tre så åkte jag & pappa tillbaka för att hjälpa till attplocka bort allt. Då tittade vi på finalen i Elit-divisionen,och det var helt sjukt att se! Alla bord runt omkring var bortplockade, förutom det där bordet dom spelade på. Alla var helt tysta och satt och kollade, det var riktigt kul att se. :) 


Nu måste jag äta, håller på och svälter,


kyss

Av Carolina ~ - 10 februari 2012 15:13

 


Orkar inte skriva nu, så slänger in en fin bild iställt, puss.


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards