carolinatyp

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Carolina ~ - 5 november 2012 21:45

Av Carolina ~ - 5 november 2012 16:20

Hej! Nu har höstlovet gått och jag har inte orkat blogga, haha! Här kommer det iaf. Under måndag, tisdag och onsdag var jag och Jonathan hos farmor & Erik. Det var egentligen meningen att vi skulle åka till husvganen men det var så dåligt väder att farmor inte ville köra upp. Men det gör inget, det var kul ändå! Vi gjorde typ ingenting. På torsdagen tog jag och mamma tåget till Stockholm! :D Vi hoppade och hade det bra precis som vi brukar. Jag köpte ett par ascoola svart- och vitrandiga byxor som det kanske kommer upp bild på senare. Jag hittade även en väska som mamma betalde till mig som födelsedagspresent. Sen köpte jag godis, vantar och en julklapp!


I fredags fyllde jag år, och det var mysigt med främmande och pesenter. :)


Nu till den stora nyheten... JAG SKA GÅ OCH SE ONE DIRECTION 8:E MAJ!! Jag, tilda, Tova, Tildas mamma & Tovas mamma ska åka ner till Stockholm då och kolla på deras konsert och bo på hotell. :) Hur awesome är inte det!?!? Längtar till 10000% :D


Kyss


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards