carolinatyp

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Carolina ~ - 17 november 2012 00:04

Hej allihopa! :) Idag är det freeeedag! Dock är klockan fem i tolv nu så det varar ju inte länge till.. skulle bara göra ett snabbt inlägg innan jag ska sova snart. ^^

Dagen har varit awesome! Det är något med fredagar som gör att jag älskar dem. Kanske för att det sista dagen innan helgen? Jag vet inte, men jag älskar fredagar. På fredagar har ju vi kurs, och det är soft för att vi hade två föreläsningar direkt på morgonen. (a) Vi har inte gjort så mycket speciellt idag, bara flummat runt som vanligt! Jag och min käre vän Elsa har våra stunder. ;)

Har varit på uh idag och det är alltid lika kul att träffa gamla vänner. Jag saknar er! Det är nog den enda nackdelen med att gå i en annan skola, att inte träffa mina gamla vänner.

Imorgon blir det att gå på Jonathans innebandymatch och att äta massor med godis. Det är ju lördag!


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards