carolinatyp

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Carolina ~ - 22 november 2012 21:20

Vafan är det som händer med människor och vad är det för fel på dem? Ska det vara så svårt? Ta tag i ditt liv eller sluta gnäll. Var inte så bitchig och bete dig. BESTÄM DIG. Du kan inte bara tro att du kan göra som du vill och välja och vraka. Allt kretsar inte kring dig.

Är så trött på människor. Jag orkar inte låtsas att jag bryr mig längre. Förutom det leker livet och imorgon är det fredag. Awesome.

Av Carolina ~ - 22 november 2012 19:45

Dag 14 - Favoritbok av din favoritförfattare.


Självklart älskar jag alla böcker av dessa författare, men jag ska försöka välja ut en.


  • J.K Rowling: Harry Potter och dödsrelikerna
  • Sarah Dessen: Mycket mer än så
  • Richelle Mead: Skuggkysst & Fruset blod
  • Rick Riordan: Kampen om labyrinten & Monsterhavet
  • Christopher Paolini: Den äldste
  • Robert Muchamore: Uppdraget, Fritagningen & Gängkriget
  • Anthony Horowitz: Scorpias hämnd
  • Katarina von Bredow: Syskonkärlek & Som jag vill vara
  • Enid Blyton: Fem i knipa
  • Carolyn Keene: Kittys spännande sommar
  • Rachel Ward: Döden i dina ögon
  • Eden Maguire: Phoenix bok
  • Suzanne Collins: Hungerspelen & Revolt
  • Michelle Magorian: I rampljuset, Hemlängtan & Tystnad, tagning
  • C.S Lewis: Min morbror trollkarlen
Ovido - Quiz & Flashcards