carolinatyp

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Carolina ~ - 18 november 2012 22:58

Hejsan! Idag var sista dagen på den älskade helgen, och för första gången på evigheter har jag faktiskt gjort en massa vettiga saker med min helg. Är riktigt stolt faktiskt! I lördags gick jag upp klockan tio för att åka med mamma och kolla på Jonathans innebandymatch där min pappa även är tränare. Tyvärr förlorade de med 4-0, men det var roligt att titta ändå. Roligast var nog att se hur frustrerad min pappa blev. På kvällen fick vi besök av min farmor och bonusfarfar Erik som åt middag med oss. Mysigt!

Idag var jag med mamma till Kupolen för att handla julklappar. Jag tror jag har alla julklappar klara nu, i stort sett iaf. Var dock inte på shoppinghumör idag så det enda som inhandlades till mig själv var ett par svarta idrottsbyxor som jag behöver mer än väl. De var gudomligt sköna.

Nu ska jag gå på toa och sedan ska jag sova för annars kommer jag vara en zombie imorgon. Puss.


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards