carolinatyp

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Carolina ~ - 1 januari 2012 17:24

Yo. :3


Idag vaknade jag elva, men jag är jättetrött. somnade tjugo över ett och sen vid typ halv fyra (i natt) ringde telefonen så att jag vaknade. D: Då brann det på pappas jobb, så han var tvungen att åka dit, för han är någon form av brandskyddsansvarig. Vad det nu är, haha. :p En utav byggnaderna hade brunnit ner till grunden. Det var fyrverkerier som startade branden. :o Läskigt.


För övrigt var mitt nyår ganska lugnt, min moster och hennes man & dotter (min kusin då) var här och åt. :) Sen körde vi sånna här frågespelskort, och jag och mamma vann. ;)  Sen vid tolv tittade vi på fyrverkerierna och det är så sjukt fint, fast jag tycker inte om ljudet så jag gick in innan dom hade skjutit klart. xd


Idag har jag bara legat i sängen och kollat på sista skivan från säsong 1 av Gossip Girl & fixat mina naglar. :) Sitter fortfarande i pyamas, haha.


Nu vill Jonathan ha datorn, så


Ha det bra!


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards