carolinatyp

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Carolina ~ - 25 januari 2012 15:24

Hej där ute! ^^

Spelas nu: Connie Talbot - Firework. (Cover)


Hann inte blogga igår, tänkte göra det men tittade på TV istället, haha. I alla fall hade vi bip-test (kondition-test) på idrotten, och precis som jag trodde var jag den som gick av först, men whatever. Det blev helt okej ändå, så. :3 Sen tränade jag på kvällen, jag blev svettig och trött, men det kändes bra. Plus att jag kände mig grymt duktig. :D


Idag gjorde vi inte så mycket, kände mig lite weird. Var på drygmuör, så skrattade åt allt som inte var roligt, typ. Sen har vi haft historia, musik, religon, geografi osv. osv. Inte speciellt intressant, tyvärr. Dock ska jag & mamma åka till Kupolenefter maten idag, när pappa har kommit hem. Det blir awesome, känner för att spendera lite pengar.


Kram.


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards