carolinatyp

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Carolina ~ - 28 januari 2012 13:20

JAG BARA VILL TRÄFFA 1D NU, OK. ÄR 

HELT KXSNBCERUKPLQ.

KOMMER DOM TILL SVERIGE ÄR JAG DÄR,

LITA PÅ DET!

...bara till att övertala mamma och pappa, men

w/e. JAG SKA VARA DÄR.

Av Carolina ~ - 28 januari 2012 12:26

Hello! :3

Spelas nu: One Direction - Use somebody (Cover)


Äntligen är det helg & den är efterlängtad. Var jätte trött igår, men jag åkte till uh ändå och det var kul. :) Det var lite awesome folk där, mest klasskompisar dock. Men träffade två härliga tjejor som jag inte har sett på länge! :D Åkte hem vid åtta, och gick och lade mig tidigt. Mellan tio och halv elva tror jag att jag somnade, haha. Men det var så skönt! ^^


Sitter just nu här i pyamas och har suttit vid datorn ett tag. Gick upp vid tio, så skönt att ligga och dra sig på helgerna. ;) Jonathan & pappa är i Mockfjärd för Jonathan ska spela innebandymatch där.. Så jag och mamma är själva! :3 Vi ska snart åka in och köpa godis. Awesome.


Hörs.


Hej! Jag heter Carolina och jag är 13 år gammal. Jag skriver det jag vill, det jag tycker, tänker och det som inspirerar mig. Kent, One Direction, Håkan Hellström, Harry Potter, One Tree Hill & Gossip Girl är kärlek.
Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

 

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards